Kirkens kor

Hver uge samles ca. 100 sangglade børn og voksne for at synge med i et af Virklund Kirkes tre kor, som alle ledes af Anne Odgård Eyermann.

Herunder kan du læse mere om hvert kor og se, hvad du skal gøre, hvis du vil være med. Korene mødes i sognehuset.

Spirekoret

For børn i 2-4. klasse. Hver onsdag kl 14.15-15.15

Vi skal lege, synge, bevæge os og lave sjov med stemme og krop. En gang imellem synger vi koncert på plejehjemmet, skolen, i kirken eller andre steder.

Virklund-koret

For alle voksne, der har lyst til at synge sammen med andre. Hver onsdag kl 19.30-21.30.

Vi synger flerstemmige salmer og sange på dansk og engelsk - og der er også tid til en kop kaffe undervejs. I løbet af året medvirker vi ved et par gudstjenester og fællessangaftener. Derudover synger vi 3-4 koncerter.

Alle er velkomne uanset erfaring.

Tilmelding og spørgsmål rettes til korets formand, Linda Harboe Møller, på tlf.: 28725364.